teja IRzara casa cinta acaaseera

Thursday, March 27, 2008

jejak kasihan aku dan eny!

start aku buka casa cinta aku ni...takde pula sangka akan ramai yang sokong aku. terima kasih semua..bermula dengan salam-salam yang aku terima termasuk kak eny. dalam ramai-ramai tu aku pernah jumpa alg je (bikash nur idris).
pastu kawan-kawan lain datang melawat rumah baru. ada juga yang datang masa aku takde rumah (time tu dorang lah jadi tuan rumah) termasuklah kak eny...aku gi rumah dia, dia datang rumah aku. dia gi rumah aku, aku pulak datang rumah dia. startlah kejar-mengejar antara kami! penat wow~ tak pernah terserempak pun!
tanggal 27hb Mac 2008 pukul...err...kul berapa kak? tak ingat tapi time tu aku dengan kak eny je yang aktif merayau-rayau ke rumah orang. cam biasalah..dia kat rumah aku,aku ketuk pintu rumah dia...last-last kak eny bagi satu idea yang tak pernah terlintas kat otak aku yang selalunya tangkas berfikir! (e'eleyyy lu minah!perasannn...)
err..apa kata kita ym?!ha'ah ek...terlupa lak..kami berbual dan berbual sampailah soalan aku asal mana kak eny duduk mana? rupa-rupanya selama ni kami bukan saja berkejar-kejaran kat dalam taman blog tapi juga berlari-larian kat Kuantan, Pahang!!!hahahahah~ sape nak tahu...tempat kak eny kerja sebelah taman rumah aku di Kuantan, Pahang!!! hahahaha~ patutlah aku dengan kak eny susah nak jumpa dalam blog...ni terbawa virus dari Kuantan ni!!!
bila kak eny sebut Kuantan aku pun sayu...kuat betul penangannya!teringat..rindu yang amat sangat...indahnya nikmatnya perasaan rindu yang ALLAH kurniakan pada manusia. Dia memisahkan antara manusia hanya untuk cabaran...kuat kasih sayang kita..kuatlah lagi talian yang dah sedia ada. jodoh juga kat tangan Dia..sebab tu aku dengan kak eny jadi gini! entah-entah dulu masa kat Kuantan dia pernah jeling aku kot...ke aku ter 'huh!' kat dia ke..hehehe~jangan marah kak eny....~
jadi pada semua orang..aku dan kak eny dah tamatkan larian kami!!hafirda...jangan nak masuk Q dalam guni lagi..sebab dah tak lari-lari lagi....hahahaha!!! hafirda...tunggu..i akan masukkan u dalam guni...
posted by acaaseera teja IRzara at 12:51

2 Comments:

KUANTAN is da best. JB tu pack lah. hehe. precise....someone is waiting here for u bebeh...hehe

March 31, 2008 at 9:25 AM  

aku nak gila dah!!!sume gara2 eny yang telah mencemar ketabahanku menanggung rindu pada dewa!!!ko saje nak bagi aku sakit jiwalah kak!!!!

April 1, 2008 at 11:29 AM  

Post a Comment

<< Home


Got My Cursor @ 123Cursors.com