teja IRzara casa cinta acaaseera

Wednesday, March 26, 2008

aku dan handphone.....



aku saja nak kongsi gambar ni dgn korang tapi gambarnya aku buat jadi blur sikit dan kecilkan gambar tu..malu lah!kang kecik sangat tak nampak pulak apa yang aku nak tunjuk ni~.. sebenarnya gambar ni masa mama dan papa nak hantar aku balik ke JB. kami singgah kat satu restoran India Muslim. Corner lot (biasalah restoran mereka memang besar-besar). aku tak berapa gemar duduk melepak kat restoran-restoran camtu. aku lebih suka duk menempek kat gerai-gerai open air tepi jalan. boleh ketawa kuat-kuat (sungguh kurang sopan!) tapi disebabkan papa kesayangan aku suka dengan masakan mereka so kami pun terjun dari kereta untuk 'mengeteh' (ayat yang sering digunakan oleh orang johor untuk minum minuman panas). restoran tu kat pontian...betul-betul tepi pantai..anginnya tak payah ceritalah...aduh..~

tengah syok-syok menghirup...papa aku panggil... "nak..nak..." (anak), aku toleh...rupanya dia dah siap pegang kamera, aku memang suka posing-posing ni! satu hari pun tak pe! posing sana posing sini sampai aku tak sedar...jeng jeng jeng...cuba korang tengok handphone aku...ada lampu biru...maknanye???hahahahahahahah!~ entah camana aku terperasan...tengok-tengok dah ada empat misscalled! oh no....hehehehe~ tak perlulah aku beritahu siapa pemanggilnya dan kemudian bermula sesi soal jawab antara aku dan si pemanggil...

kelakarlah...sebab selama ni aku belek gambar ni, tak nampak pulak hp aku berlampu...baru aku perasan semalam! so aku tergelak-gelak dan terasa nak share gambar ni dengan semua...mungkin pada korang gambar ni tak bermakna apa-apa tapi aku rasa kelakar!!!hahahahah~ suka hati akulah..aku nak cerita..

so bila bergambar tu, agak-agakla..jangan sampai terlupa yang kita ni sedang berbalas message dengan orang lain...tiba-tiba aku senyap tentulah orang kedua tu tertanya-tanya...pelik ada risau pun ada...sedap-sedap berSMS, tiba-tiba aku diam! rupanya bergambar dalam restoran! kalau cerita...kan ke malu?
dan akhirnya aku tak sampai ke JB..adik aku (MUHAMMAD nashriq) accident. kami berpatah balik ke batu pahat dan terus ke hospital besar. macam nak pengsan aku tengok keadaan dia. dah nak hancur bahagian mulut dan ke bawah. aku ada gambar dia tapi nak dikongsi dengan korang aku takut lepas tengok, itu akan jadi kali terakhir korang masuk melawat me casa ni ha..jadi baik tak payah. uh~ dahlah nak SPM...accident motor tapi bukan salah dia TAPI aku tak peduli! untuk semua penunggang dan insan yang paling aku sayang...tolonglah tunggang motor baik-baik. kita bawa elok-elok pun orang lain suka-suka nak hentam kita yang bermotor ni..emm~ lebih selamat dengan keretalah..
posted by acaaseera teja IRzara at 08:46

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Got My Cursor @ 123Cursors.com