teja IRzara casa cinta acaaseera

Tuesday, March 25, 2008

yeaaa yeaaaa...mama ngan papa nak datang!!!!

yeaaaaaa~ boleh lah arini aku duk dalam bilik dan sambung tidur! sebab mama ada jadi mama masak...tak payahlah aku masak!! em dah duduk jauh dari keluarga ni..baru kita akan hargai masakan ibu tau. dulu masa merantau tempat orang pun aku terpaksa berpisah dari air tangan bonda. ayahanda aku pun pandai masak tapi selalu lupa letak garam. dan jugak dapur mama akan jadi cam kena langgar dek garuda! bayangkannnnn~

tapi aku rindu kat akaas..teman aku dalam susah dan senang dalam semua-semualah!...bilalah dapat ketemu kamu lagi ya~ masa dapat DEWI CINTA dia yang beriya-iya buka sampai lupa tu hasil karya aku...cam dia punya pulak!hahahahah~ape pun kau tetap yang terpaling terfaham aku. hehehe~
posted by acaaseera teja IRzara at 11:59

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Got My Cursor @ 123Cursors.com