teja IRzara casa cinta acaaseera

Tuesday, March 25, 2008

Putra World Trade Centre

Selamat datang semua terutama kepada TEJA IRZARA (akulah tu) yang tak pernah pergi ke pesta buku. seronok dah bercampur gementar ni. apalah rupanya kat sana nanti..nak buat apa? tak ada pengalamanlah..aduhai tak pergi rugi. masa nilah nak kenal kawan-kawan penulis yang selama ni asyik dengar nama aje.

penulis ni pun artis juga cuma tak glamour dari segi rupa, suara dan aksi. kita semua bergaya, bernyanyi, berlawak, menari, apa-apalah...dengan tulisan. kalau artis-artis tv @ radio (pun orang kenal rupa) jalan-jalan kat bandar...semua orang tengok dan yang fanatik...errr nak tandatangan!!!~ tapi kita-kita ni catwalklah camana pun...orang tak kenal...!!! tulah kelebihan kita. pembaca, peminat kita takkan tersalah 'mengundi' untuk kita terus maju dalam penulisan kita sebab mereka tak nampak rupa kita, mereka tak dengar suara kita. orang lain pun takkan nak bantah apa-apa kalau kata "emmm...novel ni best" atau "penulis ni bagus" atau "cerita ni boring" atau apa-apa lagi..


so untuk semua kawan-kawan penulis..lebih-lebih lagi yang senior..kita semua memang dah menang keikhlasan hati peminat @ pembaca kita tanpa ada pemikiran terikat atau tergoda pada kecantikan luaran.
mereka (pembaca) adili kita dengan hasil karya kita..hoow~ jauh dah aku membebel ni.. sebenarnya nak cakap..jumpa semua di PWTC. kalau diizainkan ALLAH swt, jumpalah kita..
posted by acaaseera teja IRzara at 12:20

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Got My Cursor @ 123Cursors.com